You are currently viewing מעגל מתופפים בכותל

מעגל מתופפים בכותל

מתופפים בכותל

סמבו הפקות מתרגשת כמוך לקראת האירוע המשפחתי ומעמידה לרשותך מעגל מתופפים ברמה הגבוהה ביותר בארץ. אם כבר חשבת על הפרטים הקטנים של הפקת בר מצווה בכותל המערבי, כל מה שנותר לך לעשות הוא לשריין תאריך ולדאוג שמתופפים מקצועיים ילוו את הבן, את האורחים ואת כל המשפחה שלך.

המתופפים של סמבו הפקות הופכים את האירוע לחוויה בלתי נשכחת באמצעות תהלוכה חגיגית לכבוד חתן בר המצווה. קודם כל, את התהלוכה נתחיל במיטב שירי המסורת וכמובן על רקע תקיעות שופר. חוץ מזה, נביא למקום חופת חתנים מהודרת כדי לחסוך עבורך זמן ומאמץ ונלבש כולנו בגדים חגיגיים ונקיים.

לתיאום מתופפים לכותל – אנו ממתינים לפנייתך כעת!

החגיגה שלך = המנגינה שלנו!

מלבד אווירה חגיגית במיוחד, הייחודיות של סמבו הפקות במעגל מתופפים בכותל באה לידי ביטוי גם בהקצאת נגנים מקצועיים ומנוסים. כמו כן, אצלנו משתמשים בשופרות תימניים ארוכים על מנת להפוך את החוויה לכמה שיותר אותנטית. התוצאה היא מזכרת לכל החיים ותמונות שילוו את הילד שלך הרבה אחרי שהוא ילמד איך מניחים תפילין ועולים לתורה.

השילוב בין שופרות לבין מתופפים בכותל ישאיר את האורחים ואת בני המשפחה עם טעם של עוד. אנו ננחה עבורך את החגיגה מהרגע הראשון, נבחר יחד אתך את רפרטואר השירים ונביא כמובן את כל הציוד הנדרש. איתנו תהיה לבר מצווה שלך מוזיקה מיוחדת ומעל 15 שנות ניסיון ישאירו אותך מרוצה.

מדוע כדאי לבחור בשירות מתופפים בכותל?

הכותל המערבי הוא לא רק אחד המקומות הקדושים ליהדות -אלא גם מוקד עלייה לרגל עבור תיירים מכל רחבי העולם. מדי יום מגיעים לכותל עשרות אלפי מבקרים, לכן הפקת אירוע בר מצווה לילד ולמשפחה עשויה להיות משימה מורכבת. בדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה עם מעגל מתופפים בכותל שיכניס אותך לקצב הנכון.

מתופפים לבר מצווה בכותל דואגים לפרטים הקטנים ומלווים את הבן שלך עם כלי זמר מיוחדים. כיוון שמדובר באירוע של פעם בחיים, אין כמו מתופפים מקצועיים על מנת לחגוג אותו בשמחה גדולה.

התאריך מתקרב והעלייה לתורה כבר מעבר לפינה? זה הזמן להשאיר פרטים באתר כדי לדאוג שצוות שלם של מתופפים בכותל ילווה גם את הילד שלך ביום החשוב ביותר בחייו עד כה – ויספק את הקצב לתחילת דרכו כבוגר וכבר מצווה!