You are currently viewing מתופפים לבר מצווה בבית הכנסת

מתופפים לבר מצווה בבית הכנסת

מתופפים לבר מצווה בבית הכנסת 

רצית ליצור חוויה שונה עבור מסיבת בר המצווה של ילדך, אשר יערך בבית הכנסת? איך יוצרים התופים את האווירה המושלמת במהלך החגיגה? וכיצד בוחרים להקת מתופפים? 

רגע הכניסה לבית הכנסת בבר המצווה הוא אחד הרגעים המרגשים ביותר בחייו של נער צעיר. מתופפים לבר מצווה בבית הכנסת מוסיפים לחוויה אווירה מרגשת במיוחד, במקצבים שונים לאורך רגעים של התרגשות המתופפים מלווים את נער בר המצווה ומשפחתו. הזמנת השירות בין אם בהפתעה ובין אם בידיעת בעל השמחה הופכת את האירוע לחוויה לבלתי נשכחת. 

מתופפים לבר מצווה בבית הכנסת – כניסה מרגשת לאירוע

נער בר המצווה מחכה במשך חודשים רבים לרגע בו יעלה לתורה ולבית הכנסת, יעמוד מול חברים ומשפחה ויעבור משלב של ילדות לבגרות. כמעט ואין רגע בחיינו שלא מתלווה אליו מוזיקה כזו או אחרת, בעיקר כאשר מדובר על רגע מרגש. מעגל מתופפים לבר המצווה יכול להיות על ידי להקה שלמה, על ידי כמה מתופפים וגם בליווי כלי נגינה נוספים ואף רקדנים. הרגע בו חתן בר המצווה נכנס לבית הכנסת הוא הרגע המרגש מכולם והמתופפים הם אלו שיוסיפו לאווירה. 

ליווי בבית הכנסת ולאחריו 

הזמנת המתופפים יכולה להתאים לכניסה, לבית הכנסת עצמו לשלב שלאחר ההקראה ובחוץ לחגיגה גדולה של בני המשפחה לאחר סיום העלייה לתורה. במקום עוד מסיבה בה כולם רוקדים לצלילי מוזיקה מוכרת, מכניסים אווירה מיוחדת של תופים אפריקאים, דרבוקות, תופים הודים וכלי נגינה אחרים שמשולבים יחד על פי בחירה. 

בחירת להקת מתופפים

בחירת להקת מתופפים לבר מצווה בבית הכנסת צריכה להתבצע תוך בחירת השירות לו זקוקים.

  • אם רוצים לשלב כלי נגינה אחרים או אפילו רקדנים יש לשאול את נותני השירות האם הדבר אפשרי אצלם.
  • כדאי לקבל סרטונים מאירועים קודמים ולוודא שהאירוע נבנה היטב כשהתיפוף מתחיל לאט ובשקט, מתגבר ככל שהמתח באוויר עולה והופך לחגיגה גדולה בדיוק ברגעים המתאימים.
  • יש לזכור, מתופף מחונן יודע להבין את האירוע ואת האווירה בו ולספק את המוזיקה המתאימה בזמן הנכון ועל פי המתרחש בשטח.
  • כמו כן, כדאי לוודא שיש הבנה בציפיות הן מבחינת האווירה והן מבחינת היכולות והתקציב. 

הופכים את הרגע המרגש לבלתי נשכח 

חברת סמבו הפקות תסייע להפוך את הרגע המיוחד של כניסת הנער לאירוע בר המצווה בבית הכנסת לרגע ייחודי שאין שני לו. המתופפים יכולים להיות מלווים בשופרות, ברקדנים ובפעלולים שיהפכו את הרגע לבלתי נשכח. אנו מציעים את החוויה המיוחד בכל רחבי הארץ ובקביעה מראש, במחירים מיוחדים ובהבטחה למקסימום חוויה. יש לנו ניסיון רב בתחום התיפוף ובליווי של מאות נערים לאירוע בר מצווה, אצלנו ההתאמה לרגעי האירוע יהיו באופן מדויק על פי דרישותיך.

חיפשת מתופפים לבר מצווה בבית הכנסת? הגעת לכתובת הנכונה, נשמח לעמוד לרשותך כבר עכשיו!