You are currently viewing לבוש אתיופי מסורתי

לבוש אתיופי מסורתי

לבוש חתונה אתיופית

חתונה אתיופית מושלמת צריכה להתקיים עם לבוש מסורתי. במידה וברצונך לתכנן חתונה כזו ולהחזיר את האורחים למקורות, נשמח להעמיד לרשותך לבוש אתיופי מסורתי לחתונה  כולל אביזרים נלווים ובמחיר משתלם. בסמבו הפקות מבינים מה חשוב לך, לכן מתחייבים להעמיד לרשותך את הלבוש לכניסה מרגשת ועם בגדים איכותיים, מסורתיים ויוקרתיים.

המטרה שלנו היא לרכז תחת קורת גג אחת את כל מה שחתונה אתיופית צריכה. מבחינתך, המשמעות היא חיסכון בזמן וכמובן בהוצאות ואפשרות להתייעץ עם הנציגים שלנו בכל מקרה של דילמה והתלבטות. לא משנה עד כמה התחושה שלך היא של חיבור למקורות, יכול להיות שיש לך שאלות לגבי לבוש אתיופי מסורתי לחתונה – אך אנו כאן כדי לענות עליהן.

איך נראה לבוש אתיופי מסורתי?

חתונה או חינה אתיופית נהוג לקיים לפי המסורת עם לבוש מתאים. רוב פריטי הלבוש אומצו מאז ועד היום על ידי יהודי אתיופיה, אך לא לכל הזוגות יש דרך להשיג אותם. הפתרון הוא לתאם השכרת קאבה ולברר על האפשרות של השכרת לבוש מסורתי לחתונה אתיופית לפחות כמה חודשים מראש. כך משריינים את הלבוש המסורתי לאירוע ועוברים את עונת החתונות בהצלחה.

הערך המוסף של לבוש  אתיופי מסורתי במהלך חתונה אתיופית בה לידי ביטוי גם בתחושה של בני הזוג וגם אצל האורחים. מבחינת בני הזוג, הבגדים הם אלו שמעניקים לחתונה את הרושם האתיופי המבוקש ואת החיבור שהם מחפשים למקורות שלהם. עבור הקהל הרחב, לבוש אתיופי מסורתי משמעותו כניסה מרשימה.

בין לבין, אנו מעמידים לרשותך אפשרות לשכור אביזרים נלווים ליצירת הכניסה המושלמת. אצלנו מלווים אותך מהשלבים המוקדמים של הפקת חתונה אתיופית, דרך תיאום האביזרים המתאימים עבור חינה אתיופית ועד המדידות של לבוש אתיופי מסורתי לחתונה. זו תהיה ההחלטה הטובה ביותר לאירוע שלך ונשמח לצרף אותך לרשימה ארוכה של זוגות מאושרים.

חתונה אתיופית – גם בלי רקע מקצועי

עד לפני מספר שנים הצליחו רק זוגות עם רקע מקצועי באופן שבו מתקיימות חתונות אתיופיות לערוך אותן עבור בני המשפחה. יתרה על כך, היו זוגות שנאלצו לחפש אחר לבוש אתיופי מסורתי של בני המשפחה או להתפשר על האיכות שלו ביום הגדול בחייהם. את כל הבעיות הללו אנו פותרים עבורך בצורה מסודרת ובאופן שעולה בקנה אחד עם מסגרת התקציב.

חתונה אתיופית דרכנו לא דורשת ממך שום סוג של רקע או ניסיון. מבחינתנו זה לא משנה איזה בגדים מסורתיים יש לך בבית, כי אנו מרכזים עבורך את הלבוש ואת האביזרים מול חברת הפקות וביבוא אישי מאתיופיה. לכן, איתנו האירוע שלך יקבל את האנרגיות שראויות לו וכל האורחים יישארו עם טעם של עוד.

נשמח לעמוד לרשותך

רוצה לתאם השכרת לבוש חתונה אתיופית ולהתייעץ עם המומחים של סמבו הפקות? אנו עומדים לרשותך מיד לאחר השארת פרטים באתר.

מוזמנים להתרשם מהדף שלנו באתר לבוש אתיופי לחתונה